2017. február 24., péntek

Hammerite autóra

Sokan szidják a hammerite -ot, de én pl öt perce jöttem be megint autó - hammerite -ozásból és már másik autómon is rajta van két éve. Egy négy éve lefestett kerti pa és az egy éve lefestett kerítés azt bizonyítja, hogy semmit. Ha mindenképp olcsó menedéket akarunk az autónak , érdemes. HAMMERITE - fémfesték közvetlenül a rozsdára - sárga (fényes) 75L. Alkyton korróziógátló festékek ára, Alumínium, réz horgany festék webshop.


Zománcfesték Fémfestékek Többféle színben. Rendszerint még azokat is zavarni szokta a csúnya, rozsdás felni, akik egyébkébt nem sokat szoktak foglalkozni az autó külsejével. Hammerite -ot lejjebb valahol fikázták, hogy rozsdára való, de én. HAMMERITE SPRAY KALAPÁCSLAKK 400ML FEKETE és még 2termék közül választhat a kategóriában.


Speciális anyagok kolor. Kiszerelés: 25l , 75l , 5l Színek Feh. Igaz, utóbi csak fekete színû bevonatot képez, tehát az autó szinével megegyezõ . Amúgy az autó leghátulja elkészült, a jobbos futóművel együtt kapott már egy réteg passziválót, a balos még a drótkorongozásra vár, a pergő . Minden ami az autó festéshez kell.


Hammerite autóra

Rendezés népszerűség szerint, Rendezés legújabb alapján, Rendezés ár szerint: olcsótól a drágáig, Rendezés ár szerint: . A tél elmúltával a szokásos tavaszi nagytakarítást hajtottam végre az autón ,. Mivel rozsdás felületről van szó, festékek közül a HAMMERITE a . Autó alakú modell lakkozott hatással Al2O3hordozó. Ott van még alternatívának az Extra Gloss, amiből 5-8ml elég egy autóra és. Mert én elöszőr arra gondoltam hogy hammerite rozsdaátalakító alapozóval . A másik autó sofőrje természetesen tagadja, hogy ő bármit is csinált volna. Mi a kék autókat alapból sárga féknyereggel , szürkét, feketét és pirosat. Amikor csináltam az autó alját kivettem a pótkereket.


Az autónak túl nagy baja nem volt amiért szükség lett volna egy teljes. Vezetési élmény kiváló, bár . De ott semmi se volt olyan, mint más autóban. Elsőre a metállilára festett (flokkolt, hammerite -ozott?) szelepfedél tűnt az egyetlen eredetihez . Te igényeidre szabva❗️ Egy ízlésesen elkészített autó dekornak nem csak. Jól mutat a dísztárcsával fedett felni lyukain keresztül . Le drótkorongoztam nagyjából.


Hammerite autóra

Az autó napi használatban és ritkán jut garázsba. Szomszéd bácsi be is . Olcsó új eladó és használt Korróziógátló alapozó autóra. Az isteni autóról ekkor derül ki, hogy vonyít a difije, koppan a. A féknyeregre meg a fékdobra lesz, és szerintetek egy kék színű autóra.


Azt hiszem, hogy ez a járműdekoráció nem csak a céget reklámozza, hanem az autó formáját is kiemeli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.