2017. március 28., kedd

Hókocka

Hókocka

Recept gyűjteményében! A tészta készítéshez a lisztet, cukorral, margarinnal, tojással és kevés langyos tejben elkevert szalalkálival összegyúrjuk. Hókocka - Pille szelet 2. Hozzávalók és az elkészítés részletes leírása. A hókocka - pille szelet 2. Tészta: dkg liszt (flour) dkg margarin (margarine) evőkanál cukor (tbs sugar) tojás (egg) pici só.


Hókocka

Nagyon finom, gyorsan elkészíthető! A havasi krémes, vagy más néven hókocka receptjét Nagynénémtől, Verától kaptam. Sütinek a tésztája karamellás, a főzött vaníliás krém pedig isteni puhává teszi azt.


A pint Szabóné Varga Klári fedezte fel. Fedezd fel (és mentsd) saját pinjeidet a Pinteresten. Kolléganőmtől származik a recept. Egy alkalommal megkínált, rögtön kértem is a receptet és azóta is sokszor megsütöttem. Mostanában gyakran elkészítem, mert egyszerűen nem tudunk betelni vele!


Hókocka

Feb Laktató, nagyon finom sütemény. Elkészítési idő perc. Krémes hókocka – élvezet minden falat! Nekem ez a finomság nagyon bejött, szerintem Ti is odalesztek érte! Nagymamától örökölt recept, nem hiányozhat egy repertoárból sem.


Egyszerű, olcsó és nagyon-nagyon finom. Hozzáadom a liszt, sütőpor kakaó, . Innen mentve: blikkruzs. Készítem a hókocka nevezetű sütit, de nem bírom elég nagyra kinyújtani. A recept szerint ezt a tésztát cipóra kellene osztani, és ebből db gáztepsi nagyságú . Ehhez a sütihez az egyik televíziós vetélkedő adta az ihletet: a feltett kérdés megfejése ugyanis a „kozák sapka” volt,. A lapokat megtöltjük, majd jól lehűtjük a sütit.


Hókocka

Szeleteljük és porcukrozzuk. Eredetileg kókusztejjel akartam készíteni, de van itthon megbontott cukormentes főzőtejszín, amit el kell használni. A hozzávalókat összekeverjük és egy . A kedvenc téli süteményünk! Gluténmentes hókocka. Hólabda recept alapján a mennyei hókocka ! Szeretnénk finom recepteket kapni ha lehet képpel együtt.


Várjuk a kedvenc recepteket, osszuk . Fedezz fel ötleteket a következővel kapcsolatban: Nutella. Tavalyelőtt karácsonykor is volt, . Az összeállított tésztát 3 .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.