2017. május 11., csütörtök

Házi mosógél 3 liter

Korábban bevált, így itt sem használtam a készítés során botmixert, elegendő volt egy fakanállal való kevergetés, . Ft- ból készült el liter folyékony mosószer, vagyis liter 1Ft! Egy nagy fazékban felforralok liter vizet. Amíg a víz melegszik, . Folyékony mosószer, mosógél készítése házilag. Most készítettem először, g zöldboltos mosószappant reszeltem le, és liter ásványvízzel, . L vízben felrorraljuk ( csak lassú tűzön), majd megvárjuk. A mosószappant kis darabokra várjuk fel majd 3. Feltöltötte: Andi szerint a világ Átállás az öko-háztartásra: folyékony mosószer, mosógél.


HÁZILAG KÉSZITETT FOLYÉKONY MOSÓSZER ÉS TÁRSAI. Töltsünk meg egy nagy vödröt liter forró vízzel és adjuk hozzá a forró szappanos keveréket. Egy fazékban ,liter vizet felforrósítunk (nem kell forralni!), beletesszük a lereszelt szappant és oldódásig kevergetjük. Aztán rátalált a házilag készíthető mosógél receptjére a neten,. Tehát még 2Ft sincs, és közel liter ! Címkék: DIY, mosószer házilag.


Vanish mosószappanból, és liter vízből csináltam házi folyékony mosószert. Mióta ezt csinálom,eszemben sincs más mosógélt venni. Készítünk mosószert házilag ! A leghatásosabb mosószer: liter mosógél , mindössze 2forintból! Rengeteg házi praktikát kipróbáltam már, melyek közül a leghatásosabbakat meg is osztom. Ez utóbbit én házi szappannal helyettesítettem.


Most találtam egy érdekes házi mosógél receptet és a véleményeteket. Hozzávalók: - 1gr mosószappan. Ft-os áron rendelheted meg a Mosószerkirály mosószer és . Bionur Color mosógél 3liter. Körülbelül száz forintból egy liter folyékony mosógélt tudunk csinálni,. TOMI Mosógél liter SENSITIVE COLOR a Mosógélek kategóriában - most 1. Olcsó Mosógél3L Mosószerek, Mosóporok árak, akciók.


Tomi Max Power Color mosógél mosás 3L. Kiszerelés: liter (mosás) Mosószer színes textíliákhoz. Hosszan tartó frissesség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.