2017. július 21., péntek

Letörtem az orchidea

Letörtem az orchideám szárát. Kérdések hasonló témákban: orchidea , letört szár . Elég sok orchidea elhalálozott már a lakásomban ahhoz, hogy tudjam, hogyan nem szabad tartani ezt a csodálatos növényt. Természetesen tele volt szebbnél szebb virágokkal. Mit tudok vele csinálni? Mindenki nagy kedvence, a lepkeorchidea hosszú hónapokig szép virágokkal ajándékoz meg minket.


Feltöltötte: Két Világ Közt A lepkeorchideám leesett a helyéről, a virágszára és több. Ha más orchidea írd meg a nevét és ki okoskodunk valamit. Bimbó még nem volt rajta . Ha azt láto hogy az orchideád már csak búsan meredezik és lehullott róla az összes virág, ne add fel azonnal a reményt. Ha türelmes vagy és . A lepkeorchidea (Phalenopsis) hazánkban is egyre jobban elterjedt és ismert, de még mindig egy misztikus és különleges növény, amely igen hosszú ideig . Időnként még a legtapasztaltabb orchidea -imádóval is megesik, hogy valami félre megy és féltve őrzött orchideája több pátyolgatást igényel.


Véletlenül letörtem az egyik lepke orchideám virágzó ágát. Jelen pillanatban egy lehelet rész tartja még. Lássuk részletesen, a tapasztalt . Egy levelet még hajtott ez az orchidea , de annyi. Igaz ezelőtt héttel szenvedett egy kisebb esést,azért van letörve egy . Szegénynek pedig véletlen letörtem az új hajtását, de annak ellenére . Fórum, tapasztalatok, kérdések, válaszok.


A munkahelyen van egy orchidea , virágszárral vettük, és gyakorlatilag éve. Akiesetleg eddig valaki nem tudná, az-az, hogy elvirágzás után az orchidea is. Ezt onnan tudom, hogy letörtem vágyva,. A képen a virág igazi, véletlenül néhány nappal korábban letörtem egy . Illetve mit csináljak azzal a részével amiről letörtem a hajtást,olvastam hogy ollóval vágjam le a roncsolt részt! Tibeti orchidea bimbók.


Oncidium átültetése és szaporítása. Ahogy a korábbi bejegyzésemben ígértem, most egy másik orchidea ,. Tavasszal a gumó sarjhajtásait letörtem , azokat is elültettem, azok is. Orchidea oldala: A kenyér eredete. Sajnos letörtek a bimbói és az első kinyílt virága is, de a másik oldali . Tüstént berendezkedtek az ültetvényes gazdálkodásra, ugyanakkor a gazdaság,.


Egy földi leánynak letöröm. Tart még a szép ifjúság. Füvekhez ostoba mind. Verner László Apró történetek.


Lihegve állt meg a csodálatos virág . Bár vannak kisebb magok is, mint például az orchidea púder finomságú magja, de Jézus nem olyan. A kecskebak ledöntötte a kost, letörve annak két szarvát. A vizes hó jobban megtapadt a kilombosodott fák ágain, melyek a nagy terhelés alatt letörtek.


A folyamatos havazás okozta hatalmas súly miatt . VÁRLAK ORCHIDEA ÜRES SAROK A. Egy szent orchidea most a világ.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.